Ten blog znajduje się w serwisie Polacy.eu.org
Dowiedz się więcej »
PP
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Linki, cytaty, nowiny2011.02.20 17:06

Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych

(poleca )

Niemieckie obozy koncentracyjne

 
Petycja w sprawie NIEpolskich obozów koncentracyjnych.
 
Kilka dni temu dotarł do mnie e-mail z prośbą o podpisanie petycji autorstwa Fundacji Kościuszkowskiej, dot. nazywania obozów koncentracyjnych "polskimi".
Oto jego treść, na wypadek, gdyby ktoś z Was jeszcze jej nie znał ;-):

"Co pewien czas w mediach (zwłaszcza amerykańskich) pojawiają się haniebne stwierdzenia typu "polskie obozy koncentracyjne" oraz "polskie obozy zagłady". Alex Storozynski, prezes Fundacji Kościuszkowskiej oraz znany amerykański dziennikarz polskiego pochodzenia wystąpił z inicjatywą, by największe amerykańskie redakcje - takie jak "New York Times", "Wall Street Journal", "Washington Post", czy Associated Press - wprowadziły do tzw. Stylebooków (dziennikarskich podręczników, które określają, jak należy i jak nie należy pisać) zapis o tym, że nie wolno używać terminu "polski obóz koncentracyjny". Zamiast tego powinno się używać oficjalnie zaakceptowanej przez UNESCO nazwy obozu Auschwitz-Birkenau, a więc "niemiecki, nazistowski obóz koncentracyjny i zagłady". Aby tak się stało należy podpisać poniższą petycję: +www.thekf.org


 
4670 odsłon  średnio 5 (2 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: niemieckie obozy koncentracyjne, Petycja, Fundacja Kościuszkowska.
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Piotr Świtecki, 2011.02.20 o 17:41
Powiedzieć w czyich rękach są media to byłby oczywiście ten, no, zoologiczny.

Mimo, że ono niby powinno byc najlepiej poinformowane, jako że tak powiem bezpośrednio zainteresowane, to ono biedne nie wie co pisze, i my mamy mu to petycją, tak?

Pozwolę sobie przytoczyć wypowiedź na ten temat (nie zawracam głowy i nie czekam na zgodę autora, więc przytoczę anonimowo):

Ja juz od bardzo dawna pisalem jakie znaczenie maja takie listy blagalne - tak, to nie sa zadne protesty, to sa listy blagalne aby na nas nie pluto.
Czlowiek honoru, na ktorego pluja i ktory nie ma sposobu aby przed tym sie obronic - co zrobi? Mysle, ze powinien chusteczka zetrzec plwocine i dumnie stac dalej w pozycji wyprostowanej a nie blagac sk...synow aby na niego nie pluli.
Przeciez od dawna wiadomo, ze te "pomylki" o polskich obozach, to nie zadne pomylki, tylko przemyslane, dobrze przygotowane dzialanie.

Takie protesty sa g.... warte i ja ich juz od dawna nie podpisuje i teraz tez nie.


Niemniej, wspomnieć na stronach o tej inicjatywie należało (choćby po to, przy przedstawić powyższą postawię) i za link dziękuję.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
PP, 2011.02.20 o 17:49
To, że oni doskonale wiedzą, jak wygląda prawda a mimo to mają ją gdzieś nie oznacza, że mogą zignorować ponad 200 000 podpisów - zwłaszcza w Stanach.

Chyba że nie zostanie to odpowiednio nagłośnione.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.20 o 18:43
Witaj PP.
Dzisiaj dostałem na pocztę dwie petycje.
Jedna dotyczy przeciw wycofaniu, zakazowi, likwidacji leków ziołowych
Następna dotyczy wycofania z Polski i świata jakiegoś cholerstwa Baera które masowo truje pszczoły.
Nic tylko obie podpisać rękami i nogami. Obie, name ......po angielsku. Jedną wypełniam przyciskam, a tam jakaś "tabela" z różną wartoscią jewro. Dalej już nie pstrykałem. Cholera wie o co chodzi. Widocznie zabrakło rozumu temu kto podaje te petycje na Polskę, a może ma za dużo.
Zasadnośc obu petycji jasna jak słońce. Tylko jeśli naczelni durnie tego nie wiedzą, że powinni bez petycji te sprawy zlikwidować, razem z tym co te pomysły chce zastosować [wycofanie leków ziołowych] i razem z tym co te trucizny wprowadził i jeszcze nie wycofał. To po co do takich durni pisać. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.02.20 o 18:23
Ja mogę się ręcamy i nogamy podpisać.
Ale pod tym co zacytowałeś, Mufti.
PPepce jednak też dziękuję za przypomnienie tej sprawy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
PP, 2011.02.20 o 18:28
No sami widzicie, że PPepka nie na bieżąco - jakiś stary news jej wpadnie w ręce i się ekscytuje. ;-)

Miło Cię widzieć, Spirytku. :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
PP, 2011.02.20 o 18:42
No sami widzicie, że PPepka nie na bieżąco - jakiś stary news jej wpadnie w ręce i się ekscytuje. ;-)

Miło Cię widzieć, Spirytku. :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
PPepko :) 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.02.20 o 18:50
Ja już słów na Ciebie nie mam :(
Tak nas zaniedbywać...
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Spirytku :) 
PP, 2011.02.20 o 18:57
Zaniedbuję Was z ogromną niechęcią. :(((
Ale spokojnie, idą lepsze czasy. Idą, bo muszą! ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Spirytku :) 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.02.20 o 18:58
A co? Narzeczonego rzucisz na tę okoliczność ? :P
:D)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Spirytku :) 
PP, 2011.02.20 o 19:05
Bo ja wiem, może robotę? Znudziło mi się tak pracować i pracować... ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.20 o 18:51
PP Witaj
Zapomniałem o tych obozach. Zgadzam się też z tym gościem anonimem Muftiego. Po co pisac do żydostwa. Widocznie to jest nie rozgarnięte jak pisze Polskie obozy. Trzeba wziąc za pióra Sikorskiego i go skierować do kopalni węgla. To proste jak budowa cepa. Nie radzi sobie to won, a jeśli nie chce . Czyli działa świadomie przeciw Polsce. Takiego tym bardziej trzeba sprzątnąć. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
PP, 2011.02.20 o 19:01
Witaj :)

Słuszna uwaga... tylko kto mu w kopalni będzie robił manicure? ;)

Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.20 o 19:18
PP.
Jeśli jest wymagający, to za dobre sprawowanie można tą czynnośc jako dodatkową zlecić "prezydentom". A jak nie to cały żydowski resort MSZ. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
janekk, 2011.02.20 o 19:09
Jeszcze można dodać że można to wykorzystać jako bodanie opinii publicznej a także zbieranie danych personalnych. Z takich "ankiet" można wyciągnąć setki różnych informacji a zebrane dane osobowe to wprost nieoceniony materiał dla służb.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
PP, 2011.02.20 o 19:16
Ależ nawet łaskawie nam panujący prezydent się podpisał, wytyczając kierunek. ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
janekk, 2011.02.20 o 19:36
PP,
tyle chyba akurat może - wysyłać petycje albo przepraszać jak każą :)
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
PP, 2011.02.20 o 19:20
Ależ nawet łaskawie nam panujący prezydent się podpisał, wytyczając kierunek. ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
PP, 2011.02.20 o 19:21
Nie wiem, dlaczego większość komętów wrzuca mi się podwójnie - chyba mam "parcie na szkło". ;PPP
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Piotr Świtecki, 2011.02.20 o 19:48
Dawno się nie było na Polakach, to się nadrabia zaległości ;)

Być może dwukrotnie klikasz guzik "zapisz", albo odświeżasz stronę po wysłaniu komentarza? W wolnej chwili się tym zajmę (uniemożliwię dodawanie identycznych komentarzy).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
PP, 2011.02.20 o 20:08
Odświeżyłam stronę po wysłaniu komęta. Ale to nic, coś o wiele gorszego się dzieje: kursor sam zaczął skakać! Jakby ktoś nim sterował?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.02.20 o 20:20
Łomatko... Namierzyli Cię...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
PP, 2011.02.20 o 21:01
Ty mi się tu nie podśmiechuj. ;-PP
Nigdy nic nie wiadomo.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.02.20 o 21:11
Ale ja się wcale nie śmieję.
Mi in. dlatego, żeby chłopaki się nie męczyli dopisałem koło nicka moje nazwisko.
I kursor mi nie lata :D)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Adam39, 2011.02.20 o 22:17
Zgadzam się całkowicie z Muftim, une dokładnie znają prawdziwą nazwę obozu. Tu chodzi o obrabianie Polakom doopy, aby nas spotwarzyć i postawić do kąta. To jest normalny szantaż. A wszelkie petycje są tylko po to, żeby ciemny lud myślał, że jest demokracja i może wpłynąć przez to na pożądane w jego kierunku zmiany.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.20 o 22:41
Adam39.
Tematy zastępcze muszą byc. Żyd pierdnie cały świat piszczy. Kilka dni temu, gdzieś czytałem na marginesie. Jakiegoś młodego Polaka zabili na zachodzie[ nawet nie wiem w jakim panstwie] za to , że Polacy wywołali II wś. Wszędzie cisza na ten temat. Ja jak raz bzurami pewnymi sie nie interesuję. Jednak ile tutaj można postawic zarzutów mordercy. Od rasizmu po antypolonizm i co po drodze. Cisza o tych przekaziorach i głąbach co piszą, że to Polska wywołała IIwś. Cisza w "msz". Nikt nie jest oburzony tak perfidnym tłumaczeniem z tą wojną. Wiadomo to tylko Polak. A co by było jak by żyda zamordowali za wywołanie II wś. Olać to wszystko ciepłym moczem jak mawiał wielki inteligent jan maria. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.02.20 o 22:50
Święte słowa, trza swoje robić.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.20 o 23:11
Jarek Spiritku
Poczytaj w linkach, cytatach - jak przegrac wybory.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.02.20 o 23:12
To to ja wiem.
Ty mi lepiej pokaż jak można wygrać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.20 o 23:20
Jarek !!!
Jak mam ci pokazać, jak Polskich parti nie ma. A te zainstalowane, one już wiedzą kto wygra i kto będzie premierem. Coś czytam, że ostatnio wszędzie namnożyło się w przekaziorach "noworodków" z PZPR u - Olekse, Milery, Zemke i inne czyste ręce. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.02.20 o 23:31
No.
I z Pisem będą rządzić.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.20 o 23:46
Jarek. Chyba chciałeś powiedzieć, że z PiSem nie będą rządzić, bo PO też nie rządzi. One tylko kasę będą brać
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.02.20 o 23:48
No :D))))
Zwykła literówka. Cudzysłów miał być.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
Zenon Jaszczuk, 2011.02.20 o 23:49
Jarek
:-)))Dobrej nocy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Petycja dot. nazewnictwa obozów koncentracyjnych 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.02.20 o 23:52
Tobie również.
Przytul wszystkie pszczółki :)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Adam39 
PP, 2011.02.22 o 18:40
No przecież, że znają. Ale petycje... czasem przynoszą efekt.
Czy można zignorować tsunami? Co, jestem naiwna? ;-)
Nie mówię, że się poprawią, mówię, że być może będą musieli. :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
[...]
A.B.C. → PP
[...]
A.B.C. → Leszek
[...]
A.B.C. → Zenon Jaszczuk
Re: Spirytek
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero → PP
Re: Spirytek
PP → J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero
Re: Spirytek
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero → PP
Bitsay
PP → A.B.C.
Spirytek
PP → J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero
Re: Spirytek
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero → PP
Re: Dyskryminacja chrześcijan wkracza do Polski. [...]
Christophoros Scholastikos → A.B.C.
Re: Dyskryminacja chrześcijan wkracza do Polski. [...]
Christophoros Scholastikos → PP
Re: Dyskryminacja
PP
Re: Dyskryminacja
PP → Piotr Świtecki
Re: Dyskryminacja
Piotr Świtecki → PP
więcej…